Jag har legat sked med Lovis!

Haha, japp! När Lovis sov här så drömde jag att jag skrev blogg och rubriken var sådär, så nu är det så! :)

Beckis fest var helt toppen! :) Jag älskar Beckie fester ! :D Lovis följde iaf med mig hem och vi åt mackor och dega satan! :) Somnade väl vid en 4tin :P

Sen igår var jag, Caroline, Karin, Lovis och Ida här och grillade och drack öl! :) Det gick inte sådär jätte bra och grilla men vi löste det ju fint eller vad säger ni brudar?! ;) haha.Gött vare iaf.
Sen vart Karin, Ida och Caroline kvar, myspys! :)

Idag har jag bara degat sönder! :D Fast de är inte bra. Kikade nyss på rasten på disney channel och dom snackade om vad dom skulle bli när dom blev stora. Fick man nån ångest då ällä? Jag kände verkligen hur mycket jag borde plugga och jag känner verkligen att jag har ont i magen för jag är så nervös till teoriprovet. MAMA. 

Okej, nu är det iaf plugg som gällä. HEJ! 


(btw, väldens bästa blogg
http://myspace.com/zachbraff YEY!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback