I MADE IT

JAG HAR KLARAT DET DÄRA FUCKING TEORIPROVET. SÅ JÄVLA UNDERBART!!!! ALLDRIG MER SKA JAG ENS TITTA ÅT DEN DÄRA FULA BOKENS HÅLL. ALDRIG MER! :D AAAH, JAG KÄNNER MIG BÄST! :D
Undrar hur det går för Ponnie, hon är ju och skriver nu, men hon fixar det lätt tror jag! :D

Om cirkus en halv timme ska jag bege mig ner tillvägverket igen för då ska kära Åkes komma och hämta upp mig så att jag kan få köra halkbanan :)

Sen är det bara uppkörningen kvaar! :D mhmhmhm, de går som jag vill just nu.
Eller ja, inte skolan dårå kanske, men orkar bry sig om det när man har klarat teoriprovet! :D YES!

Kommentarer
Postat av: karinbarin

GRATTIS MARRESARRE!

Postat av: Maria

GRATTIS GUMMS, :D på lördag firar vi :D

2007-05-25 @ 10:31:46
URL: http://majiaanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback