Bambutcha!

Hejhejhejhållå.
Jag sitter här och har lite afterwork.
Eller ja, jag dricker vatten och återhämtar mig. :)
Allt har gått bra inatt och hör och häpna, jag cyklade!!! Jag cyklade dit och jag cyklade hem.
Men de läskiga var att de var läskigare att cykla dig än hem.
För nu på morgonen(?) så är de ljust! Det är bra, jag vill ha sommar! :)
Men iaf, de var ljust inte så kallt och jag lyssnade på vaken p3 & p4 :P Höhö, helt okej.
Men nu kallar väl kanske sängen ändå . Jao. :)

"Livet är som en hiss,
Du kan åka upp till nästa våning
och vara ett steg närmare framtiden
men på en sekund vara nere i källaren igen"

Mja, typ så gick låten som jag hörde på vaken.  Typ nån med Lisa Ekdahl eller nått men det är sant som fan!
Nej, jag ska inte vara filosofisk nu för nu är jag trött och då blir allt bara bajs :) Vi tar det en annan gång! :)

Och min Anna borde vara i Borlänge nu, WEHEY! :D Jag vet vem jag ska träffa imån iaf :) höhö. 

Hare bra, hoj!

(fan vad jag bloggar nu helt plösligt. Men de är väl bra, eller?! :P JOOO! :) PUSS)

Kommentarer
Postat av: Maria

tycker det är bra att du bloggar, så ja kan läsa om ditt liv :D mohaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback