YEAH

Jahapp, det känns som om jag har barn och lämnade ungen hos mormor ihelgen ;)
Haha, de är lite dryg och ha henne, men de är ju samtidigt skitkul också =)

Okej, snabb sammanfattning av helgen

Fredag jag skulle inte gå ut men hamnade hemma hos jocke med emelie, synna, jonas och robert iaf. :) Flamman sen.
Jobbade 12-16 lördag, tungt vare. Tog de bara lungt på kvällen sen.
Jobbade 12-16 på söndagen också. Tråkigt som fan. sen hämtade vi Christine och nu ja.

Helgens (och kanske hela veckans) +; Man märker vad ens vänner betyder när man verkligen inte kan träffa dom.
Helgens (och kanske hela veckans) -; Det är nog samma som + faktiskt :p
Helgens bästa; Lakrisshots ;)
Helgens sämsta; Att jag är så jävla hum i duvve.
Helgens komentar(er?); R;-Ey, har du hört låten som är med i slutet av jackass?
S; - Nej, jag kommer inte ihåg.
R; -Men har du sett Jackass the movie?
S; - Jaaa.
R; - Men du vet den dära låten som är med i slutet?
S; - Men jag kommer inte ihåg.
Helgens låt; Fallen Leaves - Billy Talent.


Träffade Boklund idag när jag jobbade också. Träffas alldelens för sällan men varje gång vi ses förstår varför jag tycker om honom så mycket :) Min balprins :)

Nej, nu ska jag hoppa in i duchen sen sova. Upp 7 imån för Fn-rollspelet :) Kan nog bli kul.
Kommer att få spendera massa lovetime med min Andrea då också :) YEY!
Men 9-22 imån kan bli tufft. Tur att Andrea är med i min, ja vad de nu heter ;D haha.

Gnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback