Tomt

Hela dagen har varit helt cp. Jag vet inte varför.
Jag har bara gått runt och kännt mig helt tom, rastlös men ändå så sprallig. Som om jag skulle kunna åka vasa loppet. Men så fort jag gjorde nått så vart jag helt slut och ville bara sova.
Usch, jag hatar sånna här dagar. Det var väldigt länge sedan jag hade en sån dag. Jag har till och med hunnit glömma hur de känns. Mitt liv gick verkligen från toppen till botten. Ingenting har förendrast, men allt rasade.
GE MIN SOMMAR NU FÖRFAN, JAG ORKAR INTE MED DETTA LÄNGRE!!!
Det var mys att få ha Andrea med sig hela dagen iaf, prata ut. Det blir för sällan nu. <3
Den enda jag saknade idag var Anna. Men hann inte se henne för jag har så jävla mkt och göra hela jävla tiden.
Och nu kommer ju Namiberna, så då kommer jag ju inte hinna träffa henne! Men men, min lilla loverboy.

Imån fortsätter resulutions skrivingen med Andrea, working nine to five. Aduvet.
Så jag får väl gå och lägga mig och hoppas att jag vaknar på en bättre sida imån! :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback