SJUUUK!

Jag tror inte ni har en anning om hur jävla synd de faktiskt är!
1. Jag är förkyld som ett ollon. Jag kan knappt prata, hostar bara, kan inte andas genom näsan och jag kan inte heller äta.
2. Jag har jobbar natt 2 dagar i rad. 23-03,30 på fredagen och 21-05,00 på lördagen.
3. Igår så fick jag ju vara med och stänga och eftersom man vrider fram klockan då så var vi tvungna att vara klara klockan 5 (det brukar man inte vara utan får typ alltid jobba över) för då var ju klockan igentligen 6 så då kom morgonpersonalen.

Kan ni bara tänka er hur värdelöst mitt liv är för tillfället? ;) Så tyck synd om mig.

Men en rolig sak som hände var iaf att Mr, Johan Nyberg som skulle köra shift på morgonen och hade skickat ut sms till alla som skulle jobba morgon att dom inte skulle försova sig och komma ihåg att ställa om klockan. HAN försover sig så Erika får åka och hämta honom, och hon är inte glad. Jag tyckte att det var ganska kul faktiskt ;) höhö.

Ångrar mig att jag inte följde med till Italien gör jag också. Fast och vara såhär sjuk på nått varmt ställe är nog kanske inte de bästa iaf ;) Men men, gjort är gjort. Ska ju utomlands 2 ggr i sommar iaf, så de jämnar väl ut sig. Och hultan också såklart :D YEY.

Förlåt om jag tjatar.
Men jag är ingen hypokondriker (stavas de så? :P) Jag tycker bara det är hemskt kul att berätta alla fel jag har ;) höhö. Nej, nu börjar snart Playa del Sol. Yeeeah.

Aja, hare bra och glöm inte att tycka synd om mig ;D hahahhaha.
Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

hahahhahha, så klantigt! :D men vafan, han e ju min storebror! ;)

2007-03-29 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback