Sjukblogg

Det är fortfarande lika synd om mig. Jag är fortfarnde lika sjuk. Eller kanske inte lika sjuk. Men väldigt sjuk.

Var hemma från skolan idag eftersom jag var så himla sjuk som ni kanske anar ;) Andreas kom och hälsade på mig och hade med sig sitt Wii :) Det var fan askul. Men min syster verkade gilla det mer ändå ;) haha. Har typ tjata på mamma hela kvällen nu :P Eey, iaf. Det var trevligt att få lite normal sällskap för en gångs skull. Har ju inte fått de på hela helgen. Umgåts med mina arbetskamrater, dom är inte normala. Och sen har jag ju umgåts med Fia och kompaniet i typ en timme och dom är då defitift inte normala ;D haha. Vi tog de mest lungt, käkade donk, njöt av solen, spelade lite wii och pratade mest allmänt om livet :) Bra grabb de dära ;D höhö. Andreas du kommer ju inte vara den första som läser detta?! ;D haha.


På onsdag måste jag till skolan, jag som hade hoppats på en lungt vecka. Okej, jag ska dit till 12 ha lite skit och sen ska jag på lite ärende med Andrea och sen tillbaka och ha Namibia grej så att så värst drygt blir de ju inte iaf. Men äääändå. Aja.

Skönt att de blir utgång till helgen. Känns som om jag isolerat mig den här helgen, skönt att få ut och träffa lite folk faktiskt :D

Nej, nu får de räcka! :)
Puss





Får jag säga att jag saknar dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback