Min Anna <3

Stor girlie nu! :) 18 år hon också, dom kommer en efter en ;) Höhö.
Krogen för dom i helgen. Jag ska jobba natt. Fyfan, jag som vill vara med på hennes första krogrunda men nejnej. Jaa, de kommer fler gånger, men jag vill ! Wuuä, jag ska söka nytt jobb, japp japp! =)


Namibiarnerna lämnar oss imån, kommer bli tråkigt men skönt ändå. Det har varit mycket stress under dessa 2 veckor men också mycket kul.



Uaasch, jag vill inte känna såhär. Det är min absolut bästa väns födelsedag och jag är helt jävla depp. Jag vet inte varför. Och jag vet inte, jag tror inte jag vill veta faktiskt. Eller? Jo.
aaah, jag hatar när jag är såhär.


Kanske ska gå och sova och sluta tänka på allting. Det brukar bli bättre då.
Känns bra att få en ordentlig pratstund med Andreas imån också, vi har lixom inte hunnit med det p.g.a. FN-rollspelet (som dock var ganska drygt eftersom de var så formellt hela tiden och samma babbel 3543 ggr, men de var ändå kul :) Haha, terrorattacken var asbra! ;)). 




Jag önskar du var här nu faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback