MARRE 18 ÅR! :D

Japp, så var med det också. Det har hänt väldigt mkt och jag har inte orkat eller hunnit skriva blogg. Så jag tänkte skriva lite snabbt så ni får veta vad som händer i mitt inte alls så värdelösa liv längre :)

  • Fredag; Östbergs avskedsfest i hans stuga vid dammsjön. Var lite kallt ett tag, men vafan.
  • Lördag, Söndag & Måndag; Jag jobbade satan som en jävla knu!
  • Tisdag; Min stora dag. Martina Norberg Hägg 18 år! :D SHIIIT!
  • Onsdag; första krogrunda. Och fyfan va kul vi hade det! :D haha. Jag ska vara ärlig och säga, jag tycker synd om er som fyller sent ;)
  • Torsdag; Bakis, jajamen! ;D haha. Och nu ska jag iväg till Marie med alla bruds så nu har jag inte tid att skriva mer. Bra va? :)

Pusshejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback