Klagoblogg

Idag har de ju inte varit en bra dag. Började med att jag inte hittade alla mina kort. Fifan.
Sen glömde jag nässprayen och halstabletterna (andrea är min räddare i nöden, thanks babe! ;))
Jag tror jag har träffat den elakaste jävla kärringen som finns. Kanske funderat på att byta jobb? :P
Sen mådde jag illa lite titt som tätt hit och dit. (jag hoppas,hoppas,hoppas HOPPAS verkligen inte det är som hon sa. =/) Mådde så illa idag på vårat nam,dok möte att jag fick lov att gå ut därifrån och lägga mig på en soffa som jag typ somnade på 3 röda, helt sjukt.
Sen så åkte jag med Ponnie (a.k.a. Jonna ;D haha) till borlänge och i hennes bil så glömmer jag min mobil. Känner mig lite smått handikappad sådär, är ju van att skicka en sisådär 100 meddelanden på en dag, haha ;) Ärå, va lungn Synne. imån får du sms igen ;) höhö.
Jaja, de var nog allt. Elr jo, Sverige förlorade ju också, asdålig match och jag somnade. :P
Så nu var de säkert allt. Eller allt jag orkade skriva idag.


Hela min mage har vänt upp och ner på sig nu. Tänk om de är som hon säger. Jag vill inte! Och jag vet inte om jag orkar med det hära en gång till. Allting pekar ju åt samma håll. Jag kanske borde prova. Eller jag ska prova. Efter helgen, om inte allt blivit bra.


MEN SNART ÄR DER KRYSSNING VAFAN! :D Då jävlar mina brudar, då är det supa som fan kan jag löva! :D YEHEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback