Helg, Svälj!

Helgen kunde verkligen inte ha blivit bättre faktiskt. Den har varit hel sjuk och helt jävla galen!

På fredagen var det förfest hos Vickan. Det var jag, Ida, Micro och Kia.. Och Viktoria såklart :P
Det var cpäta pizza, spela fia med hutt (jag vann som vanligt), jag har aldrig... Och en massa massa sköj :) Sen åkte vi i skuffen ner till stan (d.v.s. vi stora som får går på krogen nämligen jag och ida ;)) där vi träffade på Emelie och Simon och begav oss in på Flamman. Vi skakade rumpa, shoppade i baren och hade de skit trevligt. När allt var slut gick vi och åt. Sen beslutade jag och Emelie oss för att dra på en av alla efterfester vi hade hittat under kvällen. Men de var ingen hitt direkt så vi typ sprang där ifrån.

Emelie; - Ehh, vi ska ut och röka.
Dom; - Men ni kan ju gå ut på balkongen så slipper ni alla trappor!?
Emelie; - Ehhhh, men nej. Vi vil gå ner .

Haha, och de roliga var att dom inte fattade så när jag och Emelie hade kommit hem till henne så länger vi och asgarvar och tront ni dom ringer dårå? Jo.

Jag svarar med skit hes röst så att dom ska tro att dom har ringt fel och kommit till någon som sover.

Marre; - Hallå!?!
Dom; - Aa, tjena! Vart tog ni vägen då?
Marre; - VA?! Vad snackar du om?
Dom; - A, skitkul! Vart är ni?
Marre; - Men hallå?! Jag ligger och sover!
Dom; - Jaaha, men vad har du gjort ikväll då?
Marre; -Öööh, sovit!
Dom; - Oj, vart har jag kommit?
Marre; - Gunnel.

Hahahahha, hur kunde jag vara så dum och säga Gunnel?!?! HAHA. Aja, dom fattade iaf inte och tur va väl de :)
Men sen svartskafftet Emelie skickar ett sms till dem och skriver "hejdu" och då ringer dom ju ingen. Dock vart de ett kort samtal och jag orkade inte bry mig så mkt utan vi bara skrattde åt allt :)

Jag kan meddela att vi hade en väldigt mysig natt (på typ 4 timmar om ens det) som många av er bara skulle få drömma om att få uppleva ;)

På morgonen var vi fortfarnde fulla och bara sprang runt och fnittrade :P Ringde och väckte Anna gjorde vi också och tvingade henne att komma ! :) Toppen!

När allt hade lungnat ner sig var det bara att bege sig hemåt för att göra sig redo igen. :)

Förfest hos Jocke nu och allt var toppen igen. Flamman även ikväll och jag och Emelie shoppade loss änu mer i baren och jävlar de blev dyrt! :) Men vad gör de, pengar är till för att slösas, typ :P

Även efterfesten blev hemma hos Jocke och det var betydligt mkt bättre än dagen innan :P Haha.
MEN jag fick sova på en tunn jävla madrass på ett hårt jävla köksgolv. Haha, men vafan, de gööör inget ! :)

För att icke glömma så var jag och ida även ut i Onsdags. Det var också röjj :)

Aja, helgen var den sjukaste och roligaste jag har varit med om på länge och jag hoppas att helgen som kommer blir minst lika bra, vilket jag absolut tror :)

Aaaha, jag säger då bara det.. Kroglivet <3

Nej men hörrnini, ha de så gött nurå. Pusspuss!

Helgens låt; Thore Callmars Orkester  - Mustaschen
Helgens citat; "Är du hum i duvve?"
Helgens hat; Mina skor!
Helgens kärlek; Emelies soffa! <3
Helgens cp; Fastklistrade rumpor!
Helgens tråkigaste; Äckel dagen efter!
Helgens bästa; ALLT! :)


Btw, Snook kommer inte till P&L. Jag är ledsen faktiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback