Urspår

Var meningen att jag skulle varit i Leksand ifredags men mådde illa gjorde jag ju .. Så jag var tvungen att åka hem.. =/
Tack för en mysig natt iaf tjejer! :) <3

Åkte hem och ja.. :P haha. Mådde bättre sen iaf så jag bestämde mig för att åka till Robert iaf. Urspår som vanligt typ. Haha.. ;) Vi gör det lite enklare för jag orkar inte berätta :P

Kvällens bäst; Bubbelbadkaret
Kvällens sämsta; Rt; n ;) haha.
Kvällens roligaste; När dom slänger i Mertens i poolkanten!
Kvällens bästa komentar; "HON ÄR SÅ HET!"
Kvällens låt; GÅ HÄRIFRÅN, GÅ HÄRIFRÅN ........

Kvällens askalas; Lovisa Nyqvist, HAHAHAHA ;)
Kvällens omvandling; Sara Hansson
Kvällens urspår; 8 pers i bubbelbadet, det är typ 2 som den är byggd för. Eller också 7 stycken i Roberts säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback