Hejdå!

Ja, nu är de inte långt kvar. Och jag har ganska mycket kvar att göra. Jag ska åka till Jimmy och till Sara och till Johan och sen till Ida och sen .. Och sen ska jag packa också ja! Och så ska jag fixa iordning mig själv också ja. Okej, de tar inte allt för lång tid kanske ;) Haha. Och sen ska jag lägga in ny musik också, ikke att förglömma!

Men de känns som om resan kommer i precis rätt tid. Det ska bli så skönt att komma bort från allting. Jag orkar inte allt som händer just. Jag vill bara ha sommarlov och bara vara och slippa filosofera så mycket. Så ja!
MEN jag kommer verkligen och sakna er faktiskt. Tro mig. :) <3

Äh, nu är det dax, jag känner det! ;) haha. Men ni får väl ha det så bra här hemma i regnet och tänk inte på mig som ligger och glassar på stranden med paraplydrinken i högsta hugg. haha. Puss!



(Och nej, jag ljög. Jag sa att jag skulle lägga upp alla bilder innan jag åkte... Men så bli ikke fallet. Haha. SYND! ;) ÄH hej.)

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hoppas du har det underbart och ta väl hand om dig (:

2007-06-24 @ 16:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback