Häpålä!

Känns som om det behövs en uppdatering här just nu. :)

Utgång igår har aldrig sett så mycket fölk på mongo förut, helt galet.
Sen vart allt bara knas, förlåt för att jag är som jag är.

Idag har de varit lungt. Åkte hem till Anna och gjorde mest ingenting, försökte sola men de gick inte så bra. Så jävla varmt, men jag klagar inte! :D Sen gick vi till Statiol och köpte glass och pratade om allt mellan himmel och jord i typ 2 timmar. (Jag älskar min Anna, hennes ord ska vara min lag!)
Sen spatserade jag hemmåt och sen gick jag och Ida till ångbåtsbryggan och mös. (Jag älskar min Ida,  du kan komma med nå smart ibland du också ;) haha. )
Sen gick vi för och träffa Johun en sväng. Snurrade lite snurrgunga och sen var det dax att gå hem innan myggen åt upp oss totalt ;) Och ja, nu sitter jag här igen. Askul!

Kanske borde ta och gå och stoppa om mig själv nu så att det snart blir morgon för då är det bara supa satan som gällä. KAN JAG LÖVA! =) Det kommer bli gött. Jaojao.

Tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja men du vet att jag kanske inte säger dom rätta sakerna men jag lyssnar alltid ;)

2007-06-09 @ 10:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback