Aaaah!

Hej, jag heter Martina Hägg och är helt jävla sprängd idag!


Avslutningen var väl som det brukar. Eller, det var precis som det brukar faktiskt. Eller ja, jag är ju större nu så jag gick in på S2 och så var jag väl lite fullare än vad jag brukar vara på avslutningar. ;)
Jag och Jacob satt på Dånken och väntade på Sara på att hon skulle sluta och när hon äntligen gjorde det så var klockan halv 4! Sen så skjutsade Jacob hem oss till mig och vi snackade en massa skit ett tag och somnade väl vid 5 eller nått sånt. Känns toppen! :)
Fast det som är de bästa av allt är att jag ska jobba 10-18 idag och de känns så jääävla bra! Nej, nu ljög jag! Jag förstår inte hur jag ska klara av det. Men det visar väl sig det också :)

Nej, nu ska jag gå och slänga mig på Sara så att hon vaknar någon gång tamefaan! :)

(Ni får ursäkta mig ifall de är stavfel och konstiga meningar, men mitt huvud är inte riktigt med idag och det känns som om jag behöver lägga all energi på jobbet idag när jag ska ha en bil plingandes i örat hela tiden, uuuusch!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback