- hej, jag tycker inte om mitt "hem"!

Jag har varit ute och levt loppan i 3 dyngn nu. Inte varit hemma en minut ens! :) Och de har varit så skönt! Men direkt när man kommer innanför dörren så , jag vet inte. Jag bara tappar allt. Jag vill inte bo här länge! Jag orkar inte.
Men iaf, asroligt har jag då haft det ! :) Sovit lite här och var och jobbat satan! Mitt sommarlov har precis börjat och det har börjat precis som jag vill! :) Aaah. Jag älskar att flänga runt, och sen bara landa en natt, andas, tänka på allt som händer och le för mig själv. Bäst är det faktiskt om man har någon som ligger bervid och sover. Eller om denne är vaken och man bara kan prata och vara lycklig inombords =) .
Jag har verkligen världens bästa vänner, ni är underbara! <3 PUSS

Vi ses i bollhavet i softplayen! HAHA.

-Tänk va skönt att slippa hennes tjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback