- hej, jag mår bra!

Just nu sitter jag hemma hos Caroline ! :) Vi har varit ute på sommarlovsmys idag! :)
Jag jobbade 11-15 sen satt jag och lökade på jobbet i typ 2 timmar , haha! Sen köpte jag glass och åkte sedan hem till pickro och åt upp den! :D Sen så vart  vi fika sugna såklart och åkte ner till dånken såklart. Släpade även med oss Henke så han fick lite fika också! :) Haha. Satt vi där i typ 2 timmar. Men de var trevligt! :)

Och just nu sitter jag och sexchattar med Angberg. Hhahaha.


Jag har absolut inget vettigt att skriva för ovanlighetens skull! ;) ahha. Omg. Jag är så klad. Yupp!


Nattens låt;
Marcoolio - Millennium 2. Haha.
Red Hot Chili Peppers  - Snow


Sara & Marre, bästa teamet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback