- hej, jag hatar migsjälv när jag gör såhär.

Det är ingen hemma och de är så jävla gött! Ensam enda tills imån! :) Yey.

MEN, ett stort fett men! På ett sätt så ska jag inte vara ensam, för de är bara då jag börjar tänka en massa saker. Mitt självförtroende sjunker verkligen ner på noll! Jag skulle kunna hoppa runt och bara skrika men jag orkar inte igentligen. Det känns som om jag bara skulle kunna gå ut och lägga mig på gräset och röka ihjäl mig. Jag hatar det hära humöret och jag vet att det går inte över förens jag träffar någon. Men alla är så lång bort just nu. Orka cykla till Ika maxi där anna och dom är. Sara jobbar. Och vissa, ja men precis. Nej, jag stannar här. Jag  tänker inte säger mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback