- hej, jag har bränt mig!

Ja, helgen var rolig må jag då säga! :)
Fredag var det förfest hos Caroline och sen en svänga hos Erik och Lina. Sen drog vi ner till parken, träffade en massa männsikor såklart! :P Lyckades tränga mig så jag kom in på S2 också, UTAN att stå i en timmes kö! :) Höhö. Men det var kul.
Lagomt sliten dagen efter så jobbar man 10-18. Sen var det dax igen, utgång! Förfest hos Henke. Det var jag, Ida, Sara, Jacob, Stors, Kim, Oskar och Kulan... Och Henke såklart. :) Sen stan. Virrade runt lite där och sedan snyltade vi in oss på s2 :) Där var det roligt och ganska mycket folk tror jag! :P Sen beger vi oss mot dånken och en efter en droppar av, tillslut var det bara jag, Stors, Kim, Oskar och Kulan kvar som åkte til Dånken. Och mitt när vi sitter där så kommer vi på; - Ja! Vi klättrar upp i softpalyen (den dära lekgrejen vi har) ! Och så satt vi där i typ 2 timmar tills dom hade stängt och var klara. Haha. När sedan klockan började närma sig halv 7 så begav vi oss ifrån dånken och skulle gå hem till Henrik och be om lite vatten. Men när vi väl har tvingat upp han ur sängen så är de ingen som vågar fråga, haha! Sen hemfärd. Sov typ 10 min, sen var det dax igen 10-19. Den dagen var seeeeg kan jag löva. Men det var en hemskt rolig helg iaf! :D

haha, ja vilken jälva helg! :)


Och sen igår när jag ligger ut och bränner mig i gräset så ringer Jenny till mig och frågar om jag vill åka och stänga i Hedemora ist.. Jo kan jag väl. Så jag och Larry får låna Jennys bil och så bär det av. När man väl hade kommit fram ångrade man sig lite att man hade tackat ja. Men sen när man väl hade börjat jobba så var det askul faktiskt. Dånken folk är lika äverallt :P Och Larry gjorde sen sämsta stäningen i köket någonsin! Jag gjorde klar lobbyn på en halvtimme, skit gött ju! :) Och Annika gick runt och skrek om att allring var så äckligt! Haha, rolig tjej! :) Dom brukade komma därifrån 12:40, vi kom där i från 1:40, gräjt! ;)


Klockan 15 ska jag bege mig ner till Dånken och skriva på papper om att jag jobbar Saras natt på torsdag. Yesyes.
Äh, hare så bra. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback