- hej, jag är en idiot!

Jag var igentligen ledig från igår till lördag MEN vet ni vad jag gör?! Jag tar åt mig en massa extra! 11-15 imån, 16-02 torsdag och 11-20 på fredagen. Ja, jag var ju helt ledig och ville ha lite extra. Så visst svara jag ja. Men de blev visst lite mkt kanske :P Nu är de som det är och jao.

Nu ska jag visst åka hem till vickan också ! :) Sncka lite skit och så . Myspys! :) Yesbox.

Haha, fan va glad jag blev nu alltså.

Var föresten i Gustafs idag och kollade på KIK - Gustafs. Gustafs vann, och faktiskt så tycker jag att de är lite rätt åt kvarnsveden faktiskt. Hej Sara säger jag bara.

Och Sara min vänn, andas och ta det lungt. Allt kommer gå bra, lyssna inte för mycket på mor din bara, haha! ;)

Nej, nu ska jag åka . Jag älskar spontan saker på sommaren! :)Det är sommarlov det! :) yey. Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: Maria

JAG VAR JU OCKSÅ DÄR!!!! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback