Sommar och Sol vare ja!

Det har vi inte sett mycket av kan man ju bara säga. Och när de äntligen har varit lite sol, då har man jobbat. Fast det har jag ju gjort så gott som varje dag men iaf. Det känns lite tråkigt faktiskt. Man kollar i alla bilddagböcker och sånt och tittar på allt skoj dom har varit ute på mot en annan som har jobbat. Men sen när fetninglönen kommer, då jävlar! :) Men de är just nu, de är nu det känns som jobbigast! Och sen när det bara är en massa RB;n som jobbar överallt hela tiden, då kan man ju inte annat än att bli matt! Jag längar till höstan när alla vanliga kommer tillbaka och ingen har semester och allt är bara frid och fröjd. Det är då man verkligen kan ha kul! Fast de tråkiga är att de inte alla som kommer tillbaka efter sommaren. Men man får hålla tillgodo med sköningarna som finns och fler och fler börjar ju faktiskt ta sig tillbaka ;) . Nej, nu vart det mycket jobbsnack. Men som sakt, jag jobbar ju bara så det händer ju ingenting annat :P haha.

Men i höst kommer det mycket kul för mig kan jag löva!
Bulgarien 1 vecka nån gång i början september.
Afrika, Namibia 3 veckor. 13 september tror jag vi åkte.
Kryssning sista oktober tror jag.
HÅKAN, grönan 1 september tror jag.


Ja, jag har inte så stor koll på när allt är . Men allt är iaf. :) Det känns jävligt gött! :D

Nått annat som känns gött är det här;
Förväntad lön (före skatt)*: 14450 kr
Dock är de ju före skatt, men de blir väl runt 10 typ. Ikke helt fel! :)

Nej, nu börjar jag 1,5 h. Känns lite tungt faktiskt. Men men. Ska väl göra mig klar nu då kanske :)
Ses på mcd ;) Pusshejs.


(Och förlåt vickan att jag inte komma förbi igår. Jag sov så jävla länge och hann inte. Förlåt. Vi får styra upp nått på nytt! :) Love <3 )

Kommentarer
Postat av: Maria

Ojoj, får mycket mer än dig :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback