Japp, jag snodde den av dig Vickan :)

Lite tidsfördriv innan sägen väntar. Imån är det dax för jobb igen. Upp halv 6 igen. Jaopp.

Onödig fakta om min mobiltelefon...

Vem ringde du till senast ?
Mamma

Vem ringde senast dig ?
Missat: Annae
Mottaget: Farmor och Farfar


Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS ?
"fan jag har nyss ätit. var det du som ringde nyss" Från Sara W när jag frågade om hon skulle men och käka pizza :)


Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS ?
TTÖMMY klockan 15.15 idag :P


Vad står det i ditt 6:e skickade sms ?
"Vart håller du hus?!" till Johun efter som det tydligen tar en halv timme för honom att röka en cigg ;)


Har du några utkast ?
Jaopp


Vad är ditt rekord i snake ?
Jag har inte kvar min 3310 faktiskt! :D

Vad har du för kontakter som börjar på... ?
A: Alexander, Anders, Andreas, Annae & Av media. 
J: Jenny Lunden, Jimmy, John & Johun
M: Malin Leidevall, Malin Loman, Mamma, Mamma C, Marcus Nygårds, Maria, Marie, Marika, Mikaela Sundin & Mormor
T: Totte & TTÖMMY

Vad står det i dina påminnelser ?
Jag vet inte ens vart det finns.


Vad har du för ringsingnal ?
SMK - Wellington Sears


Japp. Så kul var det. God natt världen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback