YEY!

Marre och Anna har precis vaknat efter en aldelens för lång "powernap". Typ 3 timmar. Inte bra. Men, de är lungt, jag tror jag ska tvinga henne och sova med mig så hon får uppleva när hon tvingade mig att sova nyss, tihi. Okej, jag kanske har lite dåligt morgonhumör. ;)

Iaf, jag måste bara skriva upp lite roliga saker som har sakts . :) Vissa kommer inte vissa fatta och vissa kommer andra inte fatta, så PUSS

Tommy a.k.a. Mosa Kokosboll a.k.a. Han som alltid åker buss och snackar med chaffisen; - Idag har jag haft på mig deoderant så nu är jag nära hålen! Höhö.

Fia;  - Men de finns sånna med gorotex!
Marco; - Men det heter gortex, inge jävla gorOtex!

Han som jobbade i djuraffärn; - Vad har du för nått då?
Marre; - En katt!

Men nu ska vi åka till donken eftersom det inte finns någon annanstans vi kan ungås. Moget jag vet! :) Men vad gör man inte för att få umgås. :)

Hockey i Leksand med Pungen a.k.a. Viktoria på söndag. Det blir mys! :) LOVE <3

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Annapannavattenkanna

men du ville ju mysa med mig.. visst? :D

2007-01-28 @ 20:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback