Votta night!

Det har varit en exremt jobbig helg, är helt slut i hela kroppen. Men det gööör inget, för den har varit sjukt rolig ! :)

Hade mys natten till lördag, sov 3 timmar och vaknade 8. (: Sen iväg och jobba. Sen fort hem. Ducha och göra mig snygg, Hem till emelie och börja dricka och bli ännu snyggare ;) Sen bussen till åselpy till östberg. Sen party som fan. =) Jag kanske spårade lite där jag, men de är sånt man får ta. Marre och Tommy hade nog ett aldelens för seröst snack där, men de är fest de. Det var gott med donken och mina arbetskamrater tyckte inte om mig så mkt ;) hahaha.  Efter många om och men så fick vi våran taxi och kunde bege oss hemåt. 05,10 tror jag klockan va när jag kom hem. OOOYEAH! Lyckad kväll/natt även fast de kanske blev lite segt på slutet där ;)

Vaknade för inte så länge sen av Anders som kom och gav mig en fet köttbullsmacka och mjölk på sängen. Fyfjan va gött de va! :) Tack!
Så nu sitter man här lite smått bakis och funderar på om man ska orka ta sig ut i detta yrväder. Ska nog gå och ringa Anna nu iaf.

Fråga inte varför allt är skrivet sähära snett. Jag råkade komma åt någon knappjävlen och nu går det inte och få bort ! Så de får vara såhär idag. =)

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback