Vad ska man säga?!

Idag har det faktiskt inte varit någon bra dag om man tänker efter..

Försov mig, arg vickan, pluggade inte ett skit, konstiga männsikor, missade Scrubs (IDAG IGEN!! :'(!!) och kan inte skriva blogg.

Fast om man tänker efter så var det en bra dag ändå..

Konstiga människor var jävligt roliga innan dom blev konstiga, jag hade de trevligt iskolan idag, det var mysigt att få ha lite lovetime med Vickey, jag är inte magsjuk, jag flänger runt  och kommer hem sent, precis som jag vill ha det och jag bryr mig inte ett skit att jag skriver dåligt i en bloggjävel faktiskt ;)
Men de sved hårt att jag missade Scrubs. Får be en viss snäll person (lala ;)) kanske be ladda hem säsongerna till mig efter som våran dator är dum i huvudet. Eller säger man i datorn kanske? ;)
Får väl vara vaken till 2 och kolla på reprisen av Simpson ist då.. :P

Fick mig en utsällning av Ramazan idag när han såg mina betyg. Haha. Jag vet inte, men jag tror att han faktiskt fick mig att vakna till lite, för jag måste göra nått åt dem. Majoriteten är lixom ig. Jag måste göra något åt det innan de för mkt. Därför har jag bestämmt mig för att detta ska bli en plugga satan vecka! Yepp! Jag måste verkligen!

Min mobil verkar komma in på lagning imån, prapra. Fast jag inte har kvitto elr nått, men mamma känner visst nån som jobbar där så hon ska typ snacka med honom. Gud kanske älskar mig ändå. :)

Jag tänkte på en sak när jag läste Malins blogg om att bli rastafari. Jag ska fan bli hippie. jag har dock inte läst om de på sunshing.nu (elr vad den heter) Men de verkar ju ganske soft. Bara sväva runt och leva i nuet. Jag kanske ska läsa på lite mer ja ;) haha.

Jag som skulle gå och lägga mig i tid idag. Fan. Och jag ska ju visst se Simpson, eeeh, Vi får se hur det går med den biten.  Det löser sig, som med allt annat.
Puss!




Jag vill träffa dig igen. <3 FAN?

Kommentarer
Postat av: Anonym

marre, du måste fixa betygen my love

2007-01-28 @ 20:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback