så less på allt.

Okej, nu försår jag varför jag är ute och flänger så mkt som jag gör.
Jag orkar helt enkelt inte med dom här hemma.
Visst är jag ute mycket för att jag tycker att de är så mycket bättre än att sitta här. Men idag har jag insett att även detta hus är en stor del i detta...
Jag tror inte att jag kan kalla detta för ett hem längre. Det är ett ställe dit jag går ibland sover och sitter vid datorn. Det är nog allt. Jag äter aldrig hemma, jag pratar aldrig med dom här hemma. Mamma jobbar hela fucking tiden så de är ju Anders man ser. Och den människan, jag orkar inte förklara men de funkar bara inte.

Just nu känner jag min kanske mer motiverad än någonsin att flytta hemifrån.
Som om det inte vore nog med utgifter redan.. Italien skulle ha varit in betelat för en vecka sedan. Jag och Andrea är seeegast! Sen är de körkort, 18 om en månad. Jag måste skärpa till mig med det verkligen! Sen Kanada. Och sen P&L och sen Hultan. Eeeh, ja. Jag ska köpa för min egna lya iaf, de är skönt som att jag har jobb :) Även om det inte är världens bästa imellanåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback