OMG

Jadu, allt är verkligen upp och ner.

Jag är så jävla förbannad för att jag inte kan hitta det dära jävla kvittot. Det är helt totlat jävla bort. Jag har typ leta igenom hela mitt rum typ 3 gånger. Och det mina damer och herrar är då fan inte kul! Helvetes jävla skit.
Jag är också hungrig som en get och är arg för att jag inte orkar göra nått åt det. APA!!!

Men samtidigt har jag faktiskt ett litet leende innom mig.
För jag vet, att imån, imån ska jag få skaka rumpa. Och det kommer bli kul! Och jag fick nyss reda på att Anna och kompaniet antagligen också ska med, det gjorde mig klad! :) elr gör säger man kanske ;)
Förfest hos Sara fyfan va kul! Och vet ni vad? Jag har t.o.m. bestämmt mig vad jag ska ha på mig. COOLT. Hade inte min telefon varit trasig hade jag kunnat tagit kort och visat er, men nej! grrr.

Men iaf. Fredag bär det av till Boklund :) Men balprins, jag har sett honom värsta mycket den här veckan det är coolt och det känns framför allt jävligt bra! :D Men grabben har ju gått och blivit 18 han också, fandå! Snart kommer jag också! :)



Och sen, jag måste bara berätta. Jag vet att man inte kanske ska skriva ut sånt hära så att alla kan läsa men jag måste för det var så jävla kul!
Idag var jag på ung.mot. och skulle beställa tid.
Reseptionisten bryter lite på sånt hära utlandsspråk, nivet ;)
Hon; Vad äter du för p-piller nu?
Jag; - Nej, jag äter inga nu.
Hon; - Men lilla flicka. Du ska få kondooomer.
Haha, okej. Det ser kanske inte så kul ut, men de var det. Haha.

Det var btw jävla trevligt att få ett snack med Andrea idag också, det var aldelens för länge sedan! <3


Och fast jag är så deppig så vart bloggen posetiv idag iaf. Coolt. :) Och fan vad jag har skrivit Coolt. Och fan vad jag har svärt mycket. Haha! :)

Nejmen hare bra! :)

Vi ses på festen grabbar. Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback