MYS!

Helgen har varit mys! :) Jag har varit rent som fan. Typ varit hemma 6 timmar på hela hegen. Haha.

Viktoria; - Men fan Marre. Att du orkar? Jag blir stressad av att bara prata i telefon med dig!

Henne har helgen i stor del betsått av. Men också Anna och Fanny och lite Emelie :) Och jobb, självklart!

Annars då?
Jotack, det hänger och dinglar.


Det är tur att jag är en inpulsmänniska. Iaf ibland, idag var de :)

Marre: ska du med och pierca mig?
Viktoria: aah kan jag väl.. när?
Marre: nu!
Viktoria: va? vart ska du pierca dig?
Marre: jag vet inte! kan du ringa och boka tid åt mig?
Viktoria: ja visst!

Och nu så har jag gjort de. Det gjorde mindre ont än vad jag trodde faktiskt. :)

Men nu ska jag nog gå och ringa dig faktiskt :) aaa.

Hare bra nu! =) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback