Martina Norberg Hägg..

a.k.a. Marre har haft ett mycket trevligt lov. Hon har gått och lakt sig vid 4 tiden på nätterna och gått upp vid 2-3 på "mornarna". Så idag när Marre skulle åka till skolan för fösta gången på 3 veckor så skulle hon gå upp klockan 7! Eftersom Marre lite haft har vänt på dyngnet så kunde hon inte sova förens vid en halv 4. Så på morgonen kom den stora utmaningen om hon skulle orka och gå upp då. När Marre vaknar och tittar på klockan så inser hon att den visst är halv 10. Så nej, hon klarade det inte. Men vem hade igentligen trott det? Och föresten så gjorde det ingenting :)



Sjuuuuukt trött är jag iaf nu.. Jag ska gå och lägga mig strax och göra ett nytt försök få se om jag orkar upp klockan 7 imån ;) Men jag måste faktiskt. Imån är det engelska, det är viktigt. Jag har skött skolan så otroligt dåligt den sista tiden. Det var som jag och Erik satt och snackade idag. Kurvan bara sjunker och sjunker, sämre och sämre betyg. Och man orkar inte ens ta tag i det! Så man bara sjuter det framför sig hela tiden och så nu ligger man efter i asmycket. Så nu ska jag sköta ig som FAN! Jag måste även ut och övingsköra betydligt mycket mer än vad gjort och läsa teori som fan också! :) Om jag ska få det dära körkortet så fort som möjligt, för det är ju faktiskt inte helt fel att ha om man säger så =) Gu va det ska bli skönt att fylla 18, jag vet inte varför igentligen. Eller jo, 16, helt värdelöst att fylla, lika så 17. Men 18, körkort, krogen och massa bra. Jag får besämma över mitt eget liv ! Det var faktiskt länge sedan jag längtade såhär mycket efter att fylla :) Jaja, men de är ju 1,5 månad kvar. WEHO!

Oj, nu vart det mycket fram och tillbaka och hit och dit! :) Men det är sånt som händer och inte gör det ett skit! :)

Imån i the Big day! Då är då det börjar, det är då jag måste sätta press på mig själv med det mesta. Det är då mitt nya liv (iaf för ett tag) ska starta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback