Kallt

Nu är det sådär kallt att man inte vill gå utanför dörren ens. -20!!! Fyfan. +att det är snö ute. Det suger.

-Vickan, ska vi åka hem?
-Ja *tar sig på magen*
-Vaad ska du göra idag?
-Jag ska hem och äta vitpepparkorn jag vill inte bli magsjuk.. Durå?
-Okej. Jag ska lämna min telefon på lagning och sisådär .
-Åh, äntligen!
-Haha, ja jag vet.
-Ska du med imån?
-Jag vet inte riktigt...
-JO DET SKA DU *säger hon och trycker upp brösten i fejjan*
-*marre kvävs och börjar känna på viktorias rumpa*
-ONO! OYES, MEERA!
-ÅH, TA MIG!
-*Skriker stönande*
*Madde kommer in i rummet och skriker:
-ÅÅÅH, FÅR MAN VARA MED ELLER?
*Marre och Vickan kollar förvånat upp*
-Visst baby! *kåtblick*
*August kommer in och ber på sina bara knän om att få delta.*
*Madde vrålar NEJ!*.
*August lämnar sorgset rummet och Marre, Vickan och Madde rider  vidare i alla sina dagar! :)*


Kommentarer
Postat av: BWG

Stor komik elelr hur det var.....

2007-01-23 @ 12:27:11
Postat av: VICKAN

hahaha OKEJ DEN DÄR KONVERSATIONEN SÖG NU MARRE SARRE! bättre lycka imorgon... eller en annan dag! weeeeeeeeeey

2007-01-23 @ 15:28:05
Postat av: Marre

Men du var ju fan med och poesera fram den pungen. Och aggan, bli inte så sur! :) Bara för att vi gillar lebbsex mest då! ;D

2007-01-24 @ 00:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback