Ibland hatar jag mig själv.

Idag är en sån dag.

  • Jag har varit astrött hela dagen!
  • Jag har inte pluggat något alls idag!
  • Jag har gått och varit smågring på en person hela dagen och är fortfarande!

Men värst av allt;

  • Jag skulle lämna in min telefon på lagning idag eftersom min älskling är trasig (sug kuk). Och jag vet att har sett kvittot på mitt skrivbord flera gånger, men just nu så hittar jag det inte. Självklart! Då blir jag arg. Och det betyder att jag måste göra en urrensning av hela mitt rum och det orkar jag inte. Mitt rum ser ut som ett bombnerslag, det blir jag också arg på igentligen. Men just nu gör det inget.
  • Jag åkte iaf till kupolen idag. Hittade en tröja, ett par byxor och ett par skor. Och det blir det sista jag köper. För sen måste jag verklingen spara. MEN när jag skulle ta ut pengar så funkade inte knapparna! Då gick jag och satte mig på donken och surade!

Men det har hänt lite bra idag också faktisk..

  • Vi har bytt basgruppsrum och jag är hel nöjd! :) Vi har även möblerat om och städat ut totalt, så det känns toppen faktiskt med lite nytt :)
  • Jag har precis gjort en jätte fin skylt som vi ska ha på våran dörr. Försvarsmakten, det är vi de ;)
  • Idag när jag gick in på jobbet och skulle kolla mitt schema så är den första fråna man får; - "Har du blivit slickad i röven? " Haha, det kul att jobba på donken. Oftast. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback