Bergochdalbana

Det är vekligen så min dag har varit.

Från hopp och skutt med Emilia, till arga telefonsamtal med Anna och peppsack med Andreas. :)
Men det var verkligen behövligt.

Tack för att du förstår mig så himla bra. <3 Fantastisk.

Och anna, tack för att du finns. :)

Och Vickan och ida, när ni verkligen behövs så är ni inte i skolan, fyfan för er. Haha :) <3

Och Bikeboooy! :) Tack kan jag bara säga. Du är så söt!

Dagen slutade relatift bra iaf, vi tackar gudarna för det. :)

Vickan så förut att jag skriver rörig blogg, nu fattar jag vad hon menar. Haha :)

Och sen skriver jag inte seriös blogg längre heller. det är typ såhär man skriver på lunar. Men det får ni leva med folket tills jag blir depp igen. Haha :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback