:'( VS. :D

Jag ångrar mig som fan nu. JAG SKULLE HA GÅTT PÅ DEN DÄRA FÖRBANNADE SOLTORSFESTEN!
Men jag kunde verkligen inte göra det. Jag skulle ju ha haft körlektion halv 10 imån. och då hade de ju inte varit så bra om jag hade varit på fest ikväll. För nu vill jag verkligen ha det dära körkortet. Tänk va gött! :)
Fast de hade varit bra gött med fest ändå, men jag får inte tänka så!

Det började bra. Inte ens när jag träffade Karin och Lovis på jobbet och dom var super snygga så vill jag inte gå. Det var inte fören jag hade kommit hem och satt på mig pjamas och ser PK, Stason, Leo, Limpan, Joffen och ja, alla dom utan för mitt hus som ska ta bussen ner. Jag går ut och pratar lite med dem och då känner jag "JAG VILL OCKSÅ VARA FULL, SNYGG OCH SKAKA RUMPA!" Men ack. Seeen, ringer en glad och full Caroline som tackar för att jag inte har någon cigg att bjuda på så att dom inte kan röka. Haha, sötnos :)

Jag ska iaf vara snygg imån, de har jag bestämt mig för :)

Nej, men hoppas att ni verkligen har kul ikväll allihopa ! :) PARTY

OCH GRATTIS EMELIE FÖRIFAN! :D STORA DAMEN, YEY! PÖSS

Kommentarer
Postat av: Maria

äh, marre, du får gå på nästa!!! :D

2007-02-16 @ 20:42:07
Postat av: Caroline

"Tack marre för att du INTE har några cigg åt oss!" hahaha, ja det var kul de :P

2007-02-17 @ 15:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback