Söta! :)

Jag har söta vänner =)

Nu sitter vi hemma hos Emelie och myser :) Kollat på melodifestivalen (som var sjukt dåligt förövrigt) och drickit lite vin och bara haft det allmänt mysigt duvet =)

Annars då? -Jotack, fint! :)

Justfan ja! Dansen har jag inte sakt ett ord om, men de var sjuuuuukt kul iaf! Förutom att Lovisa var där, störd tjej! (hämnden är ljuuv, haha! ;) )

Dagens;
Marika (som är den enda som är full) råkar släcka ett av våra fina ljus (som vi har grillat massmellows över) och ska tända det igen mot ett annat ljus. DÅ välter hon ju på de för att kunna tända och DÅ häller hon ur all stearin på sina byxor. Bra Marika! HAHA.

Och vet ni vad tjejen säger mer då?
-Jag har slagit av lilltån nageln på tån.

Hon kan ju hon också! =) HAHA.

Som sakt, min vänner är söta! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback