HALLAH?!

Jag har ont i varenda lite en muskel som finns i min kropp. Innebandyn tog verkligen kol på mig igår, haha. Och inte nog med de, imorse när jag vaknade hade jag världens huvudvärk och ont i halsen. Så jag beslöt mig för att stanna hemma :) Vilket var väldigt skönt ! För nu mår jag myyyyycke bättre =)

Min pärla är hemma igen! :) Men allt på den försvann ju när dom lagade den så typ alla bilder från disney on ice är ju borta :/ fast jag tror nog att de ligger några på minnes kortet faktiskt, har inte orkat kolla än :P Musiken är de ju lungt med för den är ju kvar på datorn :) Men sen alla nummer är ju borta också förutom några enstaka som låg på simkortet. Så om jag frågar om erat nummer, så bli inte arga. Jag har inte raderat er med flit! =) 

Alla tänker rätt mycket på hur krävande dom är nu verkar det som. Klart att jag också har tänkt på de. Men ändå. Mitt krävade är en del av mig, och folk gillar mig för den jag är. Klart att man kan tröttna, men då är det så. För jag är jag och ingen annan. Jag kan inte springa runt och vara en mes som inte säger nått bara för jag tror att folk kommer tycka om mig mer då. Klart dom inte kommer göra! Dom kanske t.o.m. kommer gilla mig mindre bara för att jag inte längre är den jag är. Så jag säger bara en sak. Var dig själv, du vet vilka dina riktigt vänner är och dom tycker om dig, för det är väl det som är det viktiga, att vi har varandra. Inte sant?



Hade så bra alla tomtebarn. Puss.


Kommentarer
Postat av: micran..

jag känner mig en som 80-årig gammal kärring! maaah vilken träningsvärk, i heeeeeela jävla kroppen :P haha

2007-02-07 @ 17:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback