HAHA

εmεliε - säger:
Men du marre . Hade du varit en båt hade jag åkt på dig genom livet.

Haha, de tackar jag för Emelie ;)



Annars då?
Jorå, de funkar fint. Är väldigt mkt med Fn-rollspelet som snart ska bli, Saudi Arabia!

Och idag fick jag reda på att det ska komma och bo en Namibian (Alltså en tjej som kommer från Namibia som ligger i Afrika) här hos mig 2 veckor!!! Hur ska detta gå? Jag höll ju på att stypa Carlo, haha. Men de lööööser sig säkert. Jag tror faktiskt att detta kommer att gå bra! Väldigt bra faktiskt.
Hoppas ju på en resa dit sen också, weee! :) Så jag och Jonnie kan göra våran film :) YAY.

Nej, nu ska jag vänta på att Scrubs ska börja så jag får väl sitta här lite till dårå, men skriva nå mer blogg de örint ja nå ;)

Men hallah? Har inte det som jag skrivit i bloggen idag varit ganska vettigt? :) COOLT.

Aja, hare bre neerds.

6 JÄVLA DAGAR KVAAAAR! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback