SPYA

Kännsliga läsare varnas!

Allt började natten fredag till lördag klockan 2 då Martina Hägg vaknade och kände att hon nog måste spy.

Sakt och gjort. Upp rusade jag och ner på toa. Stopp i toan blev det. Sen fortsatte det hela dagen och hela natten. Spydde typ 2 gånger i halv timmen fram till klockan var 10. Sen vart det bara 1 gång i timmen typ. Asbra.
Det värsta var nog att jag inte fick behålla någonting. Så ju mer jag drack mellan varven ju mer spydde jag upp, så det var ju ingen hitt och hälla i sig cola eller vatten. Så mellan dom andra varven när jag lyckades somna drömde jag om hur jag bara böljade i mig massa vatten och hur jag kände att "nej, jag måste inte spy". Men sen vakna upp för att känna att "fan, jag måste spy". Hemskt kul har det varit. Nått som var ännu roligare var ju att Viktoria fyller 18 idag och hade därför födelsedagsparty igår, som jag missade! Apkul! Nej..
Iaf, idag mår jag bättre och har inte spytt. Så det känns bra iaf. Ingen skola blir det för mig imån iaf, känns lika bra att vara hemma faktiskt.


GRATTIS PUNGIS! :D <3

Kommentarer
Postat av: maaaria

låter som en rolig helg :P haha

Postat av: Pungis

thaanks you honey!!! så jävla bitter över att du inte var med igår, besöket på etage var greeeat du missade något. men vi tar igen det

2007-12-16 @ 20:39:09
URL: http://liljava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback