Men god jävla jul!

Jag tycker inte om julen. I år tycker jag verkligen inte om julen.
I morse 9.20 infann jag mig på borlänge sjukhus! Japp, knappt sovit under natten p.g.a. min hals.
Iaf, in till sjukan där dom konstaterar att jag har halsfluss som har börjat utveckla sig till en halsböld. Men om vi börjar behandla på engång så kommer nog det inte bli någon halsböld. Sakt och gjort. Ner på apotket och hämta det dära jävla receptet. Sen när man ska ta första tabletten upptäcker man ju att dom är ju typ stora. Eller egentligen inte, men stora för mig som inte ens har kunnat svälja vatten! Sen hem och sova lite och äta en skinkbit och öppna julklappar!
Så jävla lack blir jag! Så jävla lack! FYFAN! jävla kuk jul. Ja, jag är bitter.
10 dagar ska jag hålla på med min pencelinkur. Och alla vet ju att man inte får blanda pencelin och alkohol..... Och vad är det om 7 dagar?! Joo, nyår. Tack som fan! Äh. Det är ingen ide. Jag har varit nykter ett bra tag nu, kanske lika bra och fortsätta vara det. Men alla vet ju hur kul det är att vara nykter när alla andra inte är det. Meeeene..a.

Nu är det jul. Så god jävla jul på er!

(Fast det är fortfande inte mest synd om mig. Alexander är ju faktiskt kvar. Det måste vara en pissjul. Jag lider med dig sötnöt! Jag saknar dig!)


Kommentarer
Postat av: Lamaaaan

usch... jag lider faktiskt med dig! jag börjar också bli sjuk med halsont och förkylning. hoppas inte det blir lika illa som för dig. :-P men hur som helst, KRYA PÅ DIG NU!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback