Jävla Harry!

Okej, min comeback har inte riktigt gått som jag hade tänkt mig. Men jag har nog insett att det finns så mycket annat kul man kan göra när man inte har någonting att göra.


Men iaf.
Jääävla Harry. Ja, jag är ett enbitet Harry Potter fan, men vafan.
Tänk, nu är verkligen allt slut.
Nej, jag klagar inte på slutet, för det var precis som man ville ha det.
Men de är slut!!!
Ingen mer Harry Potter bok att gå och vänta.
Ingen mer Harry Potter bok att sträckläsa.
Alla filmer har iof inte kommit ut än, men dom är ju långt ifrån lika bra som böckerna.
Jag kommer sakna sönder mig efter honom.
OSHIT vad jag är nördig. Men det gör mig inget faktiskt, för jag gillart! :D

image43

Om Ron är som han är i böckerna så ska jag fan gifta mig med honom!
Och Hermione är riktigt fin faktiskt.
Och Harry.. Han är sån underbar Harry!
     


Okej, slut på nerdadet för stunden.
Kupolenfesten imån iaf.
Förfesten börjar 17.00.
Haha, US? jajemansan! :)


Slummertime! :) Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh orka med potter.

Postat av: lovingnurse

godnatt på dig :)

2007-12-01 @ 03:17:25
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback