Wish me luck! :)

Jag är inte så nervös som jag borde, jag har ju faktiskt gjort det en gång förut. Men den här gången ska det gå hela vägen. Det måste det göra. Önska min lycka till :)


(Jag vet att det är du som är Du.
Jag vet att du är allt jag behöver
för att känslan som jag har inom mig nu
ska fösvinna.
Känslan som gör att jag aldrig kan känna mig
tygg och säker.
Som alltid ligger i bröstet på mig och trycker.
Jag vet att du är allt jag behöver.
Men jag vill aldrig mer veta av dig.
För allt du har gjort går inte att kasta,
hur mycket jag än vill, hur mycket jag än önskar
att det inte var sant så går det bara inte att kasta
som du har gjort med allt annat.
Jag vet att det är du som är Du för mig
men att de funkar bara inte i en värld som denna.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback