URSPÅR x 3000

Igår, innan allt drog igång. Alltså  tidigare på dagen igår. Skit samma. Jag och Narto satt iaf och pratade om hur Mcd- festerna jämt spårar ur. Alltså JÄMT. Och hur vi kan lyckas med det. Och sen tänkte vi på hur mycket kvällen skulle spåra. Och det spårade ! Nått så fruktansvärt spårade det. Men fy fan va kul det var. :)

Förfest hos Angberg. Toaletten var tydligen ett hett ställe att vara på där ;) haha.
Sen vart det flamman....
Sen ja, jag vet inte vad jag ska säga. US, de är det bästa jag kan komma fram till. och KUL!
Och varför jag är uppe det vet jag inte heller. Jag ska jobba stängning, var uppe länge igår så jag borde sova.
Men jag kan int nå! Men jag tror att jag ska gå och slänga mig på soffan och glo film och hoppas på det bästa ! :)
Nej, lite frulle får det nog bli först! :) Japp. Hö.


DET HÄR VAR PRECIS VAD JAG BEHÖVDE! :D




(BTW, jag är nog hemligt kär i Sara W ^^, )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback