under my ub

(Jag blir så matt på mig själv. Jag är bara så ivägen hela tiden tycker jag.
Jag borde göra ett ryck i mitt liv. Jag måste göra det.
Men jag har inte kraften till det. Och jag vet inte när jag ska få den heller.
Jag vet att jag inte bara kan gå och vänta på den. Men just nu så orkar jag inte..
Om bara en av alla dessa saker kunde reda upp sig så skulle jag
få den dära efterlängtade kraften. Men ja, jag vet! Jag måste lägga ner
kraft för att sakerna ska lösa sig. Men kropp och mitt huvud just nu är som,
som det inte går. Det känns som när man har kramp typ, man vill verkligen
men det går bara inte och ont gör det.
Jag försöker göra det rätta, men det blir bara fel. Och allt bara krampar och
man får den dära världsberömda klumpen i magen..
Jag orkar inte med den längre.
Och sen har vi Dig, som bara kommer där och bara .. Jag vet inte.
Jag måste kolla på bilder på donkensus och lägga upp mina,
så jag kanske blir lite gladare! För nu är jag trött på detta!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback