In the middle

Idag är en sån där dag då jag har ont ljupt in i själen.
När allting bara gör ont.
När jag hatar mig själv för allt jag gör och hur jag är.

Nu orkar jag inte stå imot länge. Och bara gå runt och vara glad hela tiden och låssas som om allt är toppen.
Bara skjuta allt framför mig hela tiden så att allt ska vara bra.
Det är nu som allting kommer komma fram, som jag kommer få veta saningen om det som berör mig mest.
Det kommer inte gå lätt, det kommer vara jobbigt som fan.
Men det måste faktiskt göras, för jag orkar helt enkelt inte mer.


Jag vill vara i den tiden igen när allting var bra på riktigt

image18

2 år sedan. Stockholm med min Anna <3

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lilla vännen! Jag vill bara att du ska veta att, även fast allting har blivit som det blivit, vill jag ditt bästa! Jag vill finnas här o där, jag hoppas att du känner det o vet det! För du är min vän, det är tråkigt att saker o ting förändras... men ändå betyder du! I love you, yes I do! Kom till mig Marre...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback