HEJ

Ja, jag har tråkigt och just nu när jag faktiskt har tid så vill jag inte skriva en riktig blogg. Jag är på för konsitig humör för det faktiskt.
 
Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger på det numret som står här:

17. Emilia
21. Flamingo
24. Henrik
35. Kim
36. Kulan
37. Larry 
40. Madde EA
48. Marika
54. Pk
66. Sofia
72. Syster Fanny


F: Har du pussat nummer 72?
S: Ja (:

F: Vilket är ditt bästa minne med nummer 36?
S: Haha, jadu! Säkert nån fin donkenfest eller nått! :P

F: När ska du träffa nummer 48?
S: Oj, de vet man aldrig när det händer :P

F: Är nummer 54 söt?
S: Hms, haha! Pkpkpk! ;)

F: Vad var ditt första intryck av nummer 35?
S: Jag var skit rädd för honom när jag började. Tyckte att han var jätte läskig faktiskt. :P haha.

F: Hur träffade du nummer 17?
S: Genom Falufri såklart! :)

F: Gillar du nummer 21?
S: HAHAHAHA, ja alltid!

F: Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
S: Jajamensan! :D

F: När såg du nummer 72 senast?
S: Imorse typ. Hon strutta väl runt här :P

F: Har du varit i nummer 66 hus?
S: Japp, senaste idag t.o.m. Eller nej, vi var ju faktiskt bara utanför! men iaf.

F: När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
S: När han kommer tillbaka från semestern eller nått säkert.

F: Är du nära vän med nummer 37?
S: Nej

F: Har du gått på bio med nummer 40?
S: Nix.

F: Skulle du kunna gå ut med nummer 72?
S: Njae!

F: Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
S:Ehh, typ. "Hej, hur är det? Har du kul?"

F: Känner du nummer 48?
S: Klart jag gör!

F: Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
S: Haha, kan bli liiiite jobbigt faktiskt.

F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?
S: Det finns nog ingen sån mellan dem.

F: Hur länge har du känt nummer 35?
S: Typ ett halv år kanske lite mer eller nått.

F: Har nummer 17 ett förhållande?
S: Inte vad jag vet då. Men jag har ju inte träffat kvinnan sen skolavslutningen typ . Men vad jag har hört så naj!

F: Har du velat slå nummer 40 i ansiktet?
S: Haha, nej pluppis!

F: Hur träffade du nummer 35?
S: Genom jobbä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback