Blogga

Jag har hur mycket som hellst som jag skulle kunna skriva om. Men jag vet bara inte vart jag ska börja och hur jag ska förklara allt. Men vi kan börja lite lätt.

Igår var det världens mysdag. Eller eftermiddagen va iaf :P
Jag, Narto, Lovisa, Fredrik, Pedro och Kulan åkte iväg till dammsjön. Hur skönt som hellst. Bada lite, solade, åt sandig melon och bara myste :) Sen åkte vi till ATA och kekade, inte är de äckligt det inte ;) haha. Sen hem en sväng sen vart de max med Robert, Jimmy och Johun. Jag fikade bara då ! ;) Sen hem till Jimmy och kolla på film som jag självklart somnade till :) Die Hard 4 var det tror jag, så kolla inte på den ;) haha.

Jaha, bloggtorka.


Ska nog gå ut och slänga mig på gräset och sen inse att de är för varmt och hoppa i poolen ist ^^,
Ikväll så blire fan och supa. Ja, JA! Eller? Jo men vafan! :) Blir ju kul som alltid med McD fölk!

Det har varit skönt att de har varit fint väder dom här dagarna som fan! :) Och det som är ännu bättre är att jag har varit ledig! :D Men imån är de dax igen.. Stängning, jajamen! Tors - Sön. Jag är så pepp, eller inte. Men bara det inte är en massa RT överallt helt tiden så ska nog även det gå bra ! :) Imån så stänger jag ju med Madde iaf ^^, de vet jag! Resten av helgen är de väl ET, yey! haha.

Detta vart ju bara en massa lätt :P
Äh, gräset/poolen väntar. Är väl dax för mig och utvandra då ! :) Göttmos!





(Jag kommer spricka snart om allt ska ligga kvar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback