a, okej, då var det dax igen...

Martina Hägg fortfarande glassig men
Ny fest, ny best, ingen protest,
men det är samma gammla kvinna med en härlig fest.

Nej, skämtosido. Det är fest ikväll och Martina Hägg ska inte spåra ur ikväll.
Inte så jävla mycket iaf. hähä.
Jag ska försöka låta Tarzan sova ikväll. Oherregu.

Klockan är halv 6. Det känns så tidigt än...
Kan bero på att jag sov till typ 4...
Eller så är det så att jag och Sara alltid har gjort oss klara så jävla sent annars.. :P
Men ikke idag. Idag ska vi vara klara i tid  och så ska vi ta de lungt när vi dricker också så kanske vi slipper urspåret :) Jupp. Fast igentligen så är de ju så att det är ikväll som man ska spåra ur eftersom skolan börjar på måndag för dom flesta (Onsdag för oss, YEY) . Men nej, vi har fått nog va det faktiskt.
Förfest hos henke och sen får vi väl se vart vi hamnar iaf :)

På tal om skolan. Vi, små barnen, som inte har tagit studenten än. På ett sätt ska de bli jävligt skönt och och börja igen få tillbaka dyngsryttmen som man inte ens har vetat att det fanns nått som hette så under sommaren, helt enkelt komma tillbaka till det normala. Och självklart träffa alla igen! :D <3 aah.
Men sen så har vi det. Pluggandet, jag orkar inte. nej, jag orkar ingenting. FY.
Men vi hinner ju inte ens gå i skolan en månad innan vi drar till Afrika :) Och det kan jag helt klart gå med på.


(Jag hoppas jag får se dig ikväll, med smilet)

Nej, okej. Duchen väntar.. :) Livet väntar ! Nej, för poetiskt.
Haha, nollbloggkänsla idag!  Hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

GUMMAN VI BÖRJAR PÅ TORSDAG!!!

2007-08-19 @ 16:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback