Nu är de dax!

Nu är de dax, dax på riktigt alltså.
Nu är det bara jag och mitt liv som ska reda upp!
Ingenting ska få komma imellan. Nepp, så är de!

Imån ska jag och Ponnie till Åkes och kika film, sen ska jag nog faktiskt boka teoriprov. Jag tror de, usch jag vet inte om jag vågar! :P Men joförfan! Imån ska jag boka! :) Sen ska jag gå hem eller cykla beror på om jag hittar på nykeln :P Och sen plugg. Jag måste verkligen nu. Allt ska fixas!

Jag tror jag ska isolera mig ett par dagar! Lika bra de kanske.
Vill du mig nått? -Jag bryr mig inte ;) höhö.



Jag och Caroline var på bio idag! :) Nina Frisk! Den var bra men med konstigt slut, eller inte konsitigt. Dåligt var de! Men resten var bra iaf :)


 Anna a.k.a. palmen! :) haha. Här har ni några bilder som jag ska upp på bilddagboken nu!!! Kommer bli sjukt mycklet. Undrar om ni orkar kolla igenom allt :P Gör som ni vill, de gör ni ju jämt. Iaf så tycker jag om mina muppar på bilderna verkligen mycket :) Puss





Du&jag, livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback