Jag har gjort de.

Yes, äntligen äntligen har jag gjort de. Så jävla gött, som jag har väntat. ;)
Höhö!
Jag och Ponnie var och kikade på teorifilm på Åkes idag, inte den bästa jag har varit med om kanske ;) Haha, eller vad säger du Jonna ;) haha. Iaf så bokade jag teoriprov idag! MAMA! Vet inte när jag får det, det får jag vet imån när jag har min körlektion (10.30). Jag ska att jag vill ha det om typ 3 veckor så det bli väl någonstans där. Shit, jag är fan skit nervös. Shitshitshit. Nu blir jag verkligen tvungen att isolera mig ;)

Och idag, jag skulle verkligen plugga. Men jag fattade verkligen ingenting av någonting. HJÄLP! :/
Men jag ska göra ett nytt försök imån! Yeppyepp. Pluggade iaf en hel del teori idag! :) Det är bra gjort av mig! :)

Och seeeen, var jag och hälsade på hos farmor och farfar och jag och farfar bestämde oss för att åka och kika på film. Någon riktig pudding hittade vi inte tyvärr den här gången. Eller jo de gjorde vi ju. Saab 93 mhmhm! :D Sånn vill jag ha! :D MEN 150.000 är väl kanske inte min prisklass kanske :P Så det får bli en liten skrutt till en början faktiskt antar jag. Men de gör inte så mycket ;) Men min bästaste farmor och farfar har faktiskt lovat mig att betala försökringen första året och de är väl typ en 5 tusen, så de är gött :) Dom är bra då :) Tihi.

Undra om jag ska försöka mamma och ut och övningsköra lite med mig! :) Har ju aldrig kört i våran bil utan bara med mormor och hennes bil. (Ja, min mormor är grym! :D ) . Men min mor är ju som hon är så vi får väl se vart det slutar.



Mot nya äventyr... :)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Den berömda tärningen är alltså kastad, lycka till som fan :P

Postat av: Viktoria

JAG HAR OCKSÅ BLOGG NU =)

2007-04-21 @ 01:24:28
URL: http://liljava.blogg.se
Postat av: Viktoria

NU HAR JAG SKAFFAT BLOGG :D

2007-04-21 @ 01:27:28
URL: http://liljava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback