HOLLYMAMA

Sitter här och kikar på våran Mctime sida. Alltså McDonald's sida typ för oss anstälda.
Man kan kolla där hur mycket man ska få i lön (före skatt) varje månad.
Om en vecka när vi får lön så kommer jag få 5119 kr det blir typ 4500 efterskatt och sånt och sen får jag ju 1000 för studiebidraget. Alltså 4500!!! Det betyder att jag har jobbat 63 timmar (det står också med) det är helt galet mycket. Plus att man har jobbat övertid och tjaffs.

MEN!!!! STORT FETT MEN!!!
Nu i April så har jag jobbat 74 timmar! Asså shit, jag har spenderat mer än 3 hela dyngn där nere. Galet ju igentligen. Men de bästa 6019 i lön! sen skatt 5500 och sen studiebidrag 6500.  Helt galet underbart, perfekt till sommaren, perfekt till min bil som jag banne mig ska ha! :) Och ja. Underbart helt enkelt. Det är inte så dåligt att fylla 18 och jobba natt igentligen. Det är mycket skönare att jobba natt, kan snacka mer med folket, roliga fyllon (IBLAND) och ja, de är skönare OCH MAN FÅR MER BETALT! :D. Men nagativa, men missar fester och man träffar vissa drygon! Men jag tror nästan att de är värt de faktiskt :) När väl lönen kommer så är de nog fan de :)

Ey, nu ska jag sova och glädjas över mina pengar! höhö. Hare bra, pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback