dödblogg

Andreas frågade idag var som hade hänt med min blogg eftersom den var död. ;)

Okejokej. Här kommer lite uppdateringar :)
Vad ska jag skriva om då? Att min skolgång går åt helvete vet alla och det händer absolut ingenting där. Jobbet rullar på som vanligt förutom att jag jobbar sjukt mycket nu. Vad jag gör om dagarna är inte så mycket jobbar eller träffar anna och emelie typ :P Helgen då, den kan jag berätta lite om dårå :)

I fredags så hade jag besämt mig för att bara vara ledig. Jag var hemma från skolan (hade inga lektioner iaf så) och skulle inte jobba! Snackar lite med Vickan och bestämmer mig för att hänga med henne, Kia och Johanna på Kupolen. Efter att ha gått där i typ en halv timme ringer dom från jobbet och frågar om jag kan jobba. Okejdå sa jag och så fick de bli. Jobbade väl typ 15-20 eller nått sånt, stod i 1;an så allting gick bra.
Sen åkte jag vidare hem till min Anna och mös. Lördag jobb igen. 13-17.30 sen hem till farmor och farfar och gjorde mig vackrare ;) höhö. Sen kom Ida också och sen bar det av till Synne i Gustafs på lite förfest. Det vart en ganska snabb förfest för mig och ida eftersom vi är lite sega men det gick fan fint ändå ;) Sen bar det av ner till stan igen och jag och ida satt och sjöng högt och fint i baksättet, eller hur då?! ;D Sen flamman. Där inne hände en massa och jag orkar inte berätta har inte riktigt koll på de heller :P men iaf. Sen tog en taxi som kom efter hundra år. Sen jobb söndag igen, 13-17,30. Sen hem till anna och träffa henns virriga släkt och sen äta tårta :D Ja och idag skola dårå. Allt.

Fast jag kan också berätta att på onsdag dra jag, anna, emelie och marie på kryssning! :D WEHEY! SÅ JÄVLA KUL DE KOMMER BLI. IN YOUR FACE! :D

Nej nu ska jag . Jag vet inte vad jag ska. Skit samma. Nu är bloggen inte död iaf =)

Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: ajda

ooja mkt vackurt ;)

2007-04-03 @ 11:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback